Baza lokalowa

Uczniowie są przyjmowani do Internatu na podstawie kwestionariuszy składanych do końca roku szkolnego i w miarę wolnych miejsc na początku i w trakcie roku szkolnego.

Młodzieży oferujemy:

  • pokoje 2 i 4 osobowe;
  • całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja);
  • węzeł sanitarny, znajdujący się na każdym piętrze, a w pokojach 2 – osobowych – umywalka i łazienka;
  • 2 świetlice (TV, video, DVD, sala projekcyjna z nagłośnieniem);
  • stały dostęp do Internetu.

Zapewniamy:

  • całodobową opiekę wychowawczą przez 7 dni w tygodniu;
  • profesjonalną opiekę w zakresie pedagogiki i psychologii;
  • możliwość rozwijania swoich pasji i zainteresowań.

Miesięczny pobyt – 60 zł + opłaty za wyżywienie.

OFERTA TURYSTYCZNA

Budynek naszego internatu spełnia wymogi przewidziane dla placówek wypoczynkowych dla dzieci i młodzieży.

Dogodne położenie obiektu; dworzec PKP, przystanek autobusowy, komunikacja miejska.

Organizujemy:

  • pobyty dla wycieczek i grup zorganizowanych;
  • kursy, konferencje, seminaria;
  • obozy sportowe, zimowiska, kolonie letnie;
  • imprezy okolicznościowe i rodzinne.

Dysponujemy:

  • 178 miejscami noclegowymi w pokojach 1, 2, 4 osobowych;
  • stołówką i kuchnią z tradycyjnymi posiłkami;
  • 2 świetlicami z wyposażeniem audio-video;
  • stały dostępem do Internetu;
  • węzłem sanitarnym na każdym piętrze, pokoje 2 osobowe  z łazienką;
  • bezpiecznym parkingiem;
  • kompleksem boisk sportowych;
  • 24 godzinnym monitoringiem.

Istnieje możliwość wynajęcia znajdującej się w Liceum sali gimnastycznej.

Orientacyjna cena noclegu wynosi 20–40 zł/doba (od osoby) – cena jest uzależniona od ilości osób oraz od standardu pokoju.

Zapraszamy do wypoczynku grupy zorganizowane w weekendy, ferie zimowe, wakacje.

Przy grupach zorganizowanych ponad 100 osób ceny noclegów i wyżywienia mogą być negocjowane.

Całodzienne wyżywienie: od 50 zł (cena jest uzależniona od ilości osób i menu).

REGULAMIN WYNAJMU NOCLEGÓW

  1. Doba w internacie trwa od godz. 16.00 do godz. 14.00 dnia następnego.
  2. W godzinach między 22.00 a 6.00 rano w internacie obowiązuje bezwzględna cisza nocna.
  3. Wyjścia i powroty podczas ciszy nocnej są zabronione (drzwi wejściowe zamknięte). W wyjątkowych sytuacjach, po wcześniejszym uzgodnieniu z osobą dyżurującą możliwy jest późniejszy powrót do internatu,  nie później niż do godz. 24.00.
  4. Powrót pod wpływem alkoholu, spożywanie alkoholu i palenie papierosów w internacie jest zabronione.
  5. Używanie grzałek elektrycznych, otwartego ognia, manipulowanie przy lampach i kontaktach elektrycznych jest zabronione.
  6. Otwieranie zamkniętych szaf, przemieszczanie sprzętów w sypialniach jest zabronione.
  7. Osoby wynajmujące, mają obowiązek pobrać z kancelarii internatu bieliznę pościelową oraz zdać ją do kancelarii przy opuszczaniu internatu.
  8. Przygotowywanie posiłków i spożywanie ich powinno odbywać się wyłącznie w stołówce, a nie w pokojach.
  9. Za wszelkie zniszczenia, kradzieże, straty wynikłe w czasie korzystania z urządzeń internatu odpowiada osoba wynajmująca, opiekun grup.
  10. Opiekun grupy rozlicza indywidualnie swoich podopiecznych, sprawdza stan pokoi w tym przede wszystkim stan szaf. Opiekun grupy obowiązany jest sprawować nadzór nad podopiecznymi przez cały okres pobytu.
  11. Przyjmowanie wizyt powinno odbywać się w świetlicy na parterze, do godziny 22,00.
  12. Przy każdorazowym opuszczaniu budynku, klucz od drzwi pokoju należy zostawić w kancelarii (chyba, że nastąpi inne ustalenie z osobą dyżurującą).
  13. Osoby wynajmujące pokoje mają obowiązek wypełnić Kartę Meldunkową Pokoju.
  14. Internat nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w pokojach.
  15. Nieprzestrzeganie wyżej wymienionych postanowień regulaminu może spowodować usunięcie z internatu bez zwrotu dokonanych wpłat za usługi lub wezwania służb porządkowych.